Senaste Inlägg

Inte många dagar kvar nu!

Jäklar, dålig uppdatering i den här bloggen må jag säga. Men ingen har väl vågat skriva något för de tjatar på att jag måste skriva ett inlägg. (Maxine i skrivande stund)

Nä, men vad ska man skriva?
Inte långt kvar nu. Vi drar på fredag. 4 dagar kvar, känns som räknaren uppe till höger inte hänger med riktigt, det måste fixas eftersom jag är bloggens webmaster. Det är alltså jag som ligger bakom denna fantastiska blogg och dess utseende. Den är skapad efter mors önskemål om pioner och färgen grön.

Den här veckan kommer väl att bestå av att packa, skriva kom ihåg-lista och städa. För min del är det viktigt att inte glömma mina älsklingsböcker Twilight <3 och HÖRLURAR (Utan musik går jag under). Mobilen måste proppas med ny frän musik.

Jag har inte riktigt koll på när på fredag vi kommer att åka, när planet går och när vi är framme. Fast det är typiskt jag, jag bara hänger med! Vet inte heller när vi kommer hem.
Så den informationen får morsan skriva i sitt inlägg, för jag hoppas hon vet mer än vad jag vet.

Kan väl inte skriva mer än att det här inlägget sög.
Jo fan! En grej till.

Grymt bra låt och grupp.
Muse - Supermassive Black Hole
Läggs in i mobilen dirr!

Tjingeling!

- Maxine

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback