Senaste Inlägg

Sista rundan...





Sista helgrundan på "mina" loppisar. Nu har de sommarstängt till augusti.
I dag var t.o.m två stängda pga bröllopet, vilka svikare !
Termometer till matkällaren. fin krage & förkläde. Plåtbrickor får man aldrig för mycket av...
Statyer av blandat slag är kul ! Mjölskeppan blir fin nere i källaren.
Klätterställning till trädgården som kommer att rosta fint. Middag med Proust, det är så fina bilder !
äpplen, päron & plommonboken behövs till all frukt i trädgården, suck !


1 Kommentarer

Postat av: Tädgårdsdrömmar den 2010-06-22 @ 06:39:37
http://tradgardsdrommar.com

Sommarstängt!!!! Vad konstigt...behöver dom semester???? Loppis är ju annars ett folknöje och en turist attraktion. Vi var på loppisrunda i lördasgs. Ken ville nog vara hemma i trädgården men jag tyckte att han behövde lite semester från den. Vad kan vara mer avkopplande än en loppisrunda??? Han tycker faktiskt att det är roligt eller så är det mitt sällskap som lockar???:) Dom hade inte stängt här ...och det var massor av loppkunder.Jag trodde att det skulle vara öde...men icke.

Ken fick tag i ett par jätte bra arbetsskor för 80 kr...kostar över 1000 och de var nya. Fina fynd du fick tag på.Danielle är med i ett repotage i Drömhem och trädgård teparty i växthuset. Så kul för henne.

Ha det gott

Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback