Senaste Inlägg

Loppis såklart !



Det blir ingen loppis för mig i helgen eftersom jag jobbar... så det fick bli idag istället.
Lite smått & gott men kanske ingen höjdare. Brödasken i plåt tänkte jag göra om på någotvis, återkommer med förvandlingen. De virkade tvättlappana tyckte jag var charmiga ! Askarna kostade 15:- st. Är det något du Perran är intresserad av så får du gärna ta dem. Hittade sammetstyg som vi kanske kan klä något med, mörk lila.
Vi kanske ska bjuda in moster Yvonne i Påsk ? Det vore himla kul !


2 Kommentarer

Postat av: Lillsyrran den 2010-03-17 @ 18:42:32

Det blev ju en hel del, men vad är det för lurviga saker som sitter där? Du får ju fota lite mer i detalj, lite svårt att se. Är det askar eller trälådor?

Postat av: Anki den 2010-03-17 @ 19:23:06

De lurviga sakerna är två kycklingar, Jag köpte en varsin till dig & Josse också,Glad Påsk ! Det är väl askar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback