Senaste Inlägg

Lilla Toaletten



Till allas glädje så finns det nu något som indikerar att det händer nåt innanför dörren :) Hittade låset på Byggfabriken.se





Hua, lampan var dyr, men det är ju det mesta som Nacka byggnadsvård säljer, men ack så fin. Vi försökte hitta en lampa i flera timmar... det fanns en Ilva Monty i antikpolerad krom, den får vi ta till nästa toalett. Blandaren hade säkert kostat 2-3 000 kr på fina gatan - tur att IKEA finns ibland. Riktigt snygg för 495 kr :)




Som vanligt så är Anki's vilja lag, fast jag börjar tjafsa emot och tom lägga mig i inredningsdetaljerna... vaddå... men normalt så är man bara en utförare av alla tokiga ideer. Golvet blev riktigt bra - fast vi fick fel första gången - nått rödaktigt elakt - men nu ligger träimitationen på plats, vattnet är omdraget så att vi tillochmed har varmatten på dass. Elementskyddet ska föreställa ett allmogeskåp - naturligtvis modell efter något uppslag i någon inredningsbok.



Tyvärr missade vi att ta kort innan vi började, men vem minns inte det härligt röda 70-talskaklet som ramade in den otroooligt fina spegelbiten, den röda vinylmattan och dem enormt fina tapeterna som hängde i trasor...

Monterade in en riktig fläkt som har en positiv påverkan på vissa odörer.

Så - nu har jag lämnat detta projekt och det är överlämnat till inredaren... hon flyttar på saker varje dag...

Nästa - tömning och nedmontering av oljecistern - Tvättstuga !


2 Kommentarer

Postat av: Svågern den 2010-03-07 @ 13:48:43
http://tradgardsdrommar.com

Jättefint!

Jag ska inte fråga hur du hinner (men undrar ändå)

Jag vet att amn hinner med det man vill.

Det är så fint när allt går tidstypiskt för erat hus.

Sekelskiftet har det bästa och finaste utseendet.

Kanon!!

Jag har nu varit på andra intervjun för ett butikschefsjobb på Willys. Det stog mellan mig och en internt sökande. Jag fick jag det inte i slutändan men är lika glad för det (kan berätta mer sen)

Det är väldigt tunggrot på sökandefronten, det tar sån tid.

Mvh Ken

Postat av: Jossen! den 2010-03-13 @ 17:47:52
http://familjenzar.blogg.se/

Ja verkligen jätte fint blev det! Större och ett jätte fint golv hade ni valt också! tja jag och mamma kanske ska lägga ut lite bilder från hur vårat rum blev också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback