Senaste Inlägg

Sista dagen i Hong Kong

Nu har vi kommit till sista dagen i Hong Kong. Vi steg upp 8:30. I dag ska vi kolla in blomstermarknad, fågelmarknad & guldfiskmarknaden är det tänkt. Sen strosar vi runt & utforskar det området.
Hittade du de virkade mössorna G-B ? Var de ok ?
Jag är en tunnis mina ben värker... Nu skulle jag vilja ha din promenad ben G-B !
Det har blivit några mil i Asien, Felix har haft stegräknare på sig hela tiden. Jag tycker nog Shanghai är ett strå vassare med mer kulturella inslag. Hong Kong är för modernt & det finns inte mycket kinesiska inslag.
Här är det indier som står för tjatandet -Copywatch ? Copybag ? Tailor ?
Det är 8 miljoner som bor i Hong Kong, det är en yta som halva Gotland ! Gotlänningar som tycker det är trångt i semestertider... Ha !
Det får bli en tidig kväll på hotellet för packning samt tidigt sänggående. Vi ska upp tidigt i morgon !
Planet går 10:20.

//Anki

En tvättis som ligger och sover... Så SÖT! /Maxine

2 Kommentarer

Postat av: Farmor & Kjelle den 2009-04-11 @ 08:32:02

Vill ni att Kjelle hämtar er vid Arlanda söndag kväll? Han gör det så gärna. För ni har väl inte mer bagage än att allt får plats? Vi hörs!

Postat av: Kenneth Z den 2009-04-11 @ 09:52:46

Nej nej - vi tar en Taxi !! Åsså dyker vi upp när vi dyker upp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback